Home

ساره حبيبتي انا وبس

‎سارة حبيبتي أنا‎. 996 likes. ‎سارة حبيبتي أنا اسماعيل الفروجي - حبيبتي انتي وبس - النسخة الاصلية 2012 اسماعيل الفروجي - حبيبتي انتي وبس - النسخة الاصلية 2012.

‫سارة حبيبتي أنا - Posts Facebook

  1. ام سارة: سارة حبيبتي احنا ماراح نجبرك بس انا وابوكي حاسين انه في سبب عندك حتى ترفضي العرسان سارة : لا مافيه شيء ام سارة: سارة حبيبتي كنتي دايما تقولي ليه على اللي في قلبك بس دحين كبرتي وصرتي.
  2. أنا لحبيبي- زين عمار- مرحلة الصوت وبسشاهد الحلقة كاملة : http://onshahid.net/6057DHGe7#SHAHIDVOD #SHAHI
  3. حبيبتي انتِ وبس love you my sunshin
  4. نوره وهي تشوف ساره : بس مب حرام عليج كنتي في السنه الاولى بالجامعه وطلعتي ؟ ساره : لا حبيبتي ما اقدر ببقالي 3 سنوات وانا وخطيبي خالد بتفقين انا نتزوج بعد سنه تقريبا
  5. ساره:ايه بس عشاني بفطر هيناك بدر:انا افطرج الحين ساره:طيب بس مو نتأخر بدر:حاظر من عيوني ساره:تسلم لي عيونك..وقفو عند مطعم وطلبو وكلو بعد ماخلصو ماش بدر بعدها بدر وقف عند البحر.. ساره:بدر ليه وقف

ابو سارة : بس انا فكرت وخلصت وبتزوجها ابو حمود : هااااااااا! تعناد ابوك ابو عبدالله : لا اله الا الله ابو سارة : انا ما عاندت احد انا جيت لك وشاورتك ابو حمود : و انا قلت لا ابو سارة : هذا اخر الي عند شريف: مالك يا ساره يا حبيبتي انتي كويسه... ساره: ايه أه الحمدلله يا عمي كنت سرحانه في حاجه بس ولا يهمك.... شريف: ساره هو أنتي كلية أيه ؟؟ ساره:بإبتسامة بسيطه أنا رابعه كلية هندسه قسم معمار. سارة انا بقى اللي عايز اطلب منك طلب. طيب قول. انا مش عايزك تتكلمي عن الحب والجواز تاني. ليه يا حسن ده كلام حلو قوي. انا عارف يا حبيبتي انه كلام حلو بس اا. بس ايه مبحبش بس دي وحشة بس دي قول من غير بس رواية محبوبتي الفصل الثالث 3 بقلم سارة علام *احم انا كويسه ي حبيبي اي ي بودي مش تقولي مبروك خطوبتي بكره مكنتش هعملها وانت مسافر بس جت فاجأه كده بس طبعا لازم تحضر الفرح.

سارة : متى بس قولي انا مليت من الوضع اللي انا فيه اوكي ابوي معاي في كل شي وسعود مايقصر بس فهد مضايقني بكل صغيرة وكبيرة.مو كل وقت ابوي موجود ساعات مسافر بعد تاجر يعني وقت اللي مو موجود منو يفكني. الممرضه :حاضر يا حبيبتي هجبلك اللي انتي عاوزاه بس ماتفكيش الكنل بقا ساره :دا بيوجع دا سيلي (شيلي) بقا يا وحثه(وحشه

رواية سارة ولا أروع سعودية قصة سارة وهي سعوديه ومن جد جدا اعحبتني نبدا شخصيات القصة ** عائلة محمد (أبو سارة) وزوجته دلال (أم سارة) وعندهم بنتين: سارة (21سنة) وسمر (16 سنة).. ** عائلة عبد الله (أبو بندر) وزوجته منى (أم بندر) ولهم. سارة : حبيبي انا فهماك ومقدرة انك بتحب صقر اد ايه بس هو انا حد ولا انت مش بتثق فيا مراد : ايه اللى انتى بتقوليه ده يا مجنونة انتى مش بثق فيكى انتى مراتى وحبيبتي وبنتى كمان ازاى مش هثق فيك رواية عشقت فجر الصعيد البارت الخامس عشر 15 بقلم سارة أحمد عماد فجر بزعل/بس انا مش عاوزه غيرك ي خالد انت عارف انا بحبك قد ايه ده انت حب عمري كله ي خالد . خالد /حبيبتي انا لازم امشي خالي بالك من. أكثر ما يعذبني في حبك.. أنني لا أستطيع أن أحبك أكثر.. وأكثر ما يضايقني في حواسي الخمس.. أنها بقيت خمساً.. لا أكثر.. إن امرأةً إستثنائيةً مثلك تحتاج إلى أحاسيس إستثنائيه.. وأشواقٍ إستثنائيه....

الحلقة 18 من قصة: لم يكن الأخير نور:انا وانت طينه واحده ولا ايه ياصحابى مصطفى وقع على الارض واغمى عليه وهوا بينادى على ليلى نور واقف بيبص للبحر وهو مبسوط انه اخد حق ساره بس فى اللحظه اللى عينه جت على ليلى وهى فى المياه. للعشق أسرار. ( الحلقة22 ) فى الفيلا رنا. كنا قاعدين انا وعلياء وماما بعد العصر بنتفرج على مسلسل وبنحكى مع بعض ونضحك وفجأه سمعت صوته كنت هقوم واجرى عليه من الفرحه لانه وحشنى جداا من ساعة ما.. علياء : وشو انا مسطرة لا حبيبتي انا جسمي بيحلموا فيه بنات كثير بس انتي مو حاصلك . ساره : بالعكس مي حلوة وجسمها حلو وبعدين ليه انتي شايفه حالك علينا ؟؟ رواية أنقذني من الموت الفصل الثامن والاخير. بعصبية= لو سمحتي ي وعد سيبيني انا تعبان من الشغل ومش طايق نفسي. ¬وعد!!!! للدرجة دي هي شاغلة تفكيرك. محمد قعد وقت يستوعب اللي قاله. =ا..معلش ي سارة. أنا: ولا يهمك يا حبيبي أنا قدها وقدود. على فكرة حتوحشني لحد ما أرجع. يالا مع السلامة أحسن كده اتأخرت. عمـر: وانتي أكتر يا حبيبتي بس امتي لحقتي تحضري الفطار؟ انتي صحيتي امتي على كده؟ أنا: فطا

اسماعيل الفروجي - حبيبتي انتي وبس - النسخة الاصلية 2012

رواية عشقت فجر الصعيد الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة أحمد عماد. في مكان ما. فجر بعشق وعتاب/انا زعلانه منك ي خالد كده سيبتني ل سليم مش انا فجرك برضك . خالد بعشق /حبيبه قلبي سليم هيعرف ياخد باله منك. عمر.امممممم ماشى يا قلبى انا كنت ناوى بس نسيت هى معها اية سارة. كلية تجارة عمر.تمام يلا وصلنا هتوحشينى يا بطوطى لحد بكرة سارة. وانت كمان يا حبيبى عمر. اية حبيبى الحلوة دى سارة. حبيبى عمر. قلبى.

رواية عشقت الشمس الفصل السابع والأخير 7 بقلم سارة عبد الباري اسر اه حبيبتى انا بحبك يامريم بحبك من زمان قوى. مدحت لاانا فاهم كل حاجه وشمس ليا انا وبس وانا اللى هقتله رواية صغيرتي أنا الفصل الثاني. استيقظ غيث فى الصباح على صوت بكاء حور الشديد وفزع بشدة ونهض يسير بها فى الغرفة وهو يحاول تهدأتها. غيث : هوووش.....بس.بس يا روحى.بس يا حبيبتي خلاص اهدى. توقفت عن. شاهد الحلقة الكاملة وتعليق المدربين على شاهد.نتhttp://ow.ly/s7bdgThe Voice أحلى صوتhttp://www.mbc.net/thevoicehttp. يمكنك عرض الملفات الشخصية للأشخاص الذين يحملون اسم ‏ساره حبيبتى انا‏. انضم إلى فيسبوك للتواصل مع ‏ساره حبيبتى انا‏ وأشخاص آخرين قد تعرفهم. يمنح فيسبوك..

حصه بدت تصيح وركعت على ركبتها وحطت راسها في حضن منار وقالت :- منار انا احبج ابي تصيرين حبيبتي انا طول هالسنين امثل اني احب هيفاء بس عشان اكون معاج ادري قلبج مع ساره بس انا سكت عشان هالشي والحين. ساره ابتسمت من بين دموعها: حبيبتي ماأزعل منك انا رغد: طيب حلو كذا بس خلونا بمشكلتنا نوف: متى رح تواعدينا؟

مي : انا ما ابي منه شئبس بشوف يمكن شئ مضر باختي حبيبتي ساره . محمد: لا ماعليكي انا ما اجيب شئ مضر لحبيبتي . بعدين انا ادري انك بتغثيني عشان كذا انا جبت لك انتي علبه ثانيه.يا حشريه مجنونه حبيبتي والله حراام كمليها وبليييز خلي البارت طويل شوي يعني اطول من هذا بصراحه القصه والاجزاء صحيح قصيررررررة بس انا وش اسوي مو انا الي كاتبة القصة ساره.انا بجيب القهوه واقول لك با ادم: ايوه يا حبيبتي . قامت فرح تفتح الباب والبسمه علي وشها بس اختفت لما لقت انه عمها وعمر ابنه ساره: ايه يا ابيه قعدتك في البلكونه كده معناها انك بتفكر في حاجه مهمه. سارة:ماشي انا هطلع بقا تصبح علي خير ادم:وانتي من اهل الخير يحبيبتي بصتلو سارة ادم:حبيبتي عادى.يعني مش حاجه سارة:ماشي سلام بقا وطلعت سارة ودخلت اوضتها وكانت طايرة من الفرحة وكلمت روح وليل ‏أَنتِي حَبِيبتِي أَنا وبَسْ‏. ‏‏٦٢٤‏ تسجيل إعجاب‏. ‏مجتمع

فرح / انا عمري ما كنت قويه للأسف انا بدَّعِي اني قويه بس انا في الحقيقه ضعيفه ومن جوايه ضعيفه اوي . سارة / طيب قابليني في الكافيه ده **** عشان مش هعرف اعدي عليكي معلش فرح / صباح النور يا حبيبي ويشوف جمالك وحلاك. هالجمال أبيه لي أنا وبس. ساره : وانت وووينك ! مازن بصدمة : أفاا ياساره. لاني بعيد . ماتحتفظين بجمالك لي. ساره : لا مو قصدي حبيبي. بس أنا أقول كذا عشان أحثك على الردة بسرعه . انت وبس الي حبيبي 懶 24 Aug 202

سارة: ايه انا مجنونة باسل : لا طبعا انا اللي مجنون طيب مش هتجيبي نمره باباكي بقي علشان عايزين نتبسط و نبل الشرباط سارة : عينيا بس كده اكتب عندك **** باسل : طيب مش هتجيبي رقمك انت كمان سارة : لا يا. ساره : دا انا كنت خايفه عليكي اوي يا ملك. ملك بسخريه : خافي عليا وانا مع مصطفى مش مع إياد. ساره : ثواني.هو دا إياد الي حكتيلي..عنه . مريم : اهلا يا ساره ازيك يا حبيبتى وازاى اهلك عاملين ايه ساره : بخير يا مرات عمى علياء : اهلا حمد لله على السلامه ساره : الله يسلمك بصت ساره على رنا من فوق لتحت وهى بتقول : ازيك يا ام لين رنا . جاسر:سارة.. سارة:انا بكرهك يا جاسر.. جاسر:ليه بس يا حبيبتي؟؟ سارة:لانك شخص استغلالي و حقير و مستمتع مع البت المصراوية دي.. جاسر:ابدا.. سارة:اومال كانت بتعمل ايه في اوضة مكتبك و قريبة منك. سآرهـ تكلم بدر:حبيبي بكرهـ بكون لكـ بدر:آيه لي آنآ وبس آخيرآ آهـ يآسآرهـ مو مصدق سآرهـ:لآصدق سآرهـ ملككـ لكـ لحآلكـ بكون جنبكـ وبحضنكـ طول عمري بدر:يآرب يقدرني وقدر آسعد

رواية سارة ولا أروع سعودية - الصفحة 4 - منتديات عبي

  1. @جومانة كتب:اعرف انني خلفت قوانين المنتدى ووضعت ايميلي لكن طلبته مني فتاة وخجلت ان ارفض طلبها محنا كلنا اخوات انا العضوة سارة كارو انا كتييييير اسفه بس ايك طلب منك يا حبيبتي دودي او حبيبي هيمون ممكن ترجعلو عضويتي.
  2. ( بتحبسني انا يا أسر مش مراد السويفي اللي يتحبس بس عارف انا هحرق قلبك وهقتلها بس قبل ما اقتلها هاخد منها الالي انا عاوزه ) يا حبيبي انت عارف ان هي معايا في الجامعه ساره : انا كويسه متخافيش.
  3. ساره تبكي:اه نواف حبيبي وش فيك نواف وهو يكلمها عالجوال:ماصار شي ليه البكي كله ساره :انا مابكي على رجلك انا ابكي عالنفسيه اللي انت فيها نواف:هههههههههههههه لاتصدقي انتي بعد قدرو يضحكو على عقل
  4. فهد وتختفي منه الابتسامه: لا يا ساره لا تخوفيني لا بس انا متأكد انه يوافق ساره :يا الله على الثقه الزايده اقول لا تفرح طيب واذا ما وافقوا لا راح يصير شي تنساها وتاخذ غيرها بس انشاءالله انها.
  5. اطلعكم, على حسابي, سفرة شلونكم حبايبي الحلوين اليوم راح اطلعكم سفرة على حسابي وان شاء الله تستمعون بيها بس بدون عركة وبدون مدافع لأن الكل راح يجي ويانه يلا نبدي بالأسئلة وبعدين اختار عضو يجاوب عليها حضروا جنطكم وحضروا.

أنا لحبيبي- زين عمار- مرحلة الصوت وبس - YouTub

  1. سارة الليثي لا يا حبيبتي أنا قلت هعمل دايت اخس شوية بس انما جو أكل صحي ومعرفش ايه استمر عليه طول حياتي الكلام ده ميمشيش معايا! خلاص أنا بس اخدتها عشان مكسفكيش
  2. ساره بانهيار ودموع/مكنش قصدك تهين ابويا وانت عارف أنه تعبان وممكن يروح فيها فضاحتنا وراحت لبناني انا واختي أننا صفقه بيعه وشروه مكنتش قادر تستنا لما الفرح يخلص وتعمل الي انت عايزه بس طبعا.
  3. رواية انتي نوري الفصل التاسع 9 بقلم ساره ابو سليم طيب يا حبيبتي يلا نامي عشان تلحقي تروحي الكلية هشوفها كانت أكبر فرحتي بمحمد اكيد انا فرحان لأنه كويس وغلبان اوي بس انا كنت عايز اشوفها.
  4. ساره: يمه أنا خايفة عليه... إن دروا عنه اكيد بيقتلونه... ام عيسى: يا حبيبتي لتسوين جذيه في روحج..
  5. سارة.والله انا كلى مواهب بس الى يقدر نوال. حبيبتى انتى حتة منى لو قلتى اة انا الى بتوجع سارة. سلام عليكى ي لولو لما تبقى رايقة وطالبة معاكى حنان بتقولى در
  6. رواية عشقت فجر الصعيد الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم سارة أحمد عماد. من أمام العماره . كان يقف وعلامات الصدمه واضحه عليه فماذا تقول علي كل ذلك كان كذب هل خالد علي قيد الحياه فعلا. فارس بصدمه/انتي.

حبيبتي انتي وبس - YouTub

أنا: ولا يهمك يا حبيبي أنا قدها وقدود. على فكرة حتوحشني لحد ما أرجع. يالا مع السلامة أحسن كده اتأخرت. عمـر: وانتي أكتر يا حبيبتي بس امتي لحقتي تحضري الفطار؟ انتي صحيتي امتي على كده؟ أنا: فطا كتبت- منى الموجي: وجهت سارة وفيق، مخرجة فيلم مش أنا بطولة الفنان تامر حسني والفنانة حلا شيحة، رسالة لزوج. رواية ملجئ العشق والحياة الحلقة الخامسة والعشرون. كارما: عند المحامي مع.. (زقها لؤي و دخل بيها الشقه و قفل الباب) طوق خصرها بيده و طبق علي شفايفها في قبله عنيفه و في لحظه كان مقربها ليه اكتر و. رواية زوجها حبيبي جميع الحقوق محفوظة للكاتبة سارة رجب حلمي. انا بحب واحد متجوز، عارفه ان دى مش بدايه كويسه أبدآ لكلامى ولعرض حكايتى عليكم، بس انا هنا النهارده عشان اتكلم عن كده بالتحديد، انا مغلطش، انا حبيت وماكانش.

رواية عشقت الشمس الفصل الرابع 4 بقلم سارة عبد الباري أحمد انا اسف ليكى يامريم خوفى عليكى بزياده هو اللى سبب ليكى الأذى بس انا مليش غيرك دلوقتى سامحينى يا حبيبتى رواية عشقت الشمس الفصل السابع والأخير 7 بقلم سارة عبد الباري رواية عشقت الشمس الفصل السابع والأخير 7 بقلم سارة عبد الباري رواية روايات كاملة شمس بارتباك ودراستى انا مش هسيب اسكندريه البارت السادس عشر بالمستشفى مرح بشك وعصبيه \\لا يبه أكيد في غلط أستحاله فرح تعالي شوفي وش يقولو أنا عندي المرض الخبيث أكيد تمزحو معي صح وبدأت دموعها تنزل أنتم تكذبو علي صح فرح قولي أنه كذب أبو خالد\\أنتي مؤمنه يابنيتي.

ساره قامت بحكم حجابها؛ ما ينفعش كده لو سمحت انا واحده في مقام متجوزه دلوقت. قام ادهم بعصبيه وامسك كتفيها؛ انتي بتاعتي انا وبس فاهمه ليا انا بس ومحدش يقدر يقرب منك والا اقتله فاهم ام ساره : حبيبتي سارونه وينج ساره ساره : هلا امي انا بغرفتي طلعت ساره من غرفتها عشان تشوف امها شو تريدها ام ساره: وينج ساره من متى اناديج حبيبتي ساره : امي كنت اكلم ريم ربيعتي تركي: طيب اختي ساره حبيبتي..قولي حق ناصر ياخذ بي لفه.. محد مبتلي بس انا... ياما قعدنا بلذات المحبه شهر..ياليت سيفك على روس الأعادي شهر.. انتا تمر عليك السنه بحسبة شهر. بصى يا سارة أنا سالت خالد وقالى فيه مكان وبس. دا اللى حصل نقفل بقى عالصداع ده ممكن؟ سهير: ربنا يقويها يا حبيبتى بس انا مش عارفكوا امبارح انتى زعلانه مهما حاولتى تدارى. وانا مش هكون سبب. ساره: يما حبيبتي انا من الظهر عندك وبعدين نواف ينطرني عازمني عالعشا شهد بحزن : انزين اخذووني معاكم ساره: من عيوني بس اشفيك ضايق خلقك شهد: مليييت من البيت كله قاعده بروح

رواية مجنون سارة / قصة حب في منتهى الروعه كامل

غمض عيونك حبيبي غمض عيونك بقولك شي بس إسمعني بقلب / بقلمي

روايتي الثانية: حجـــــابي حببنــي فيـكـ بقلمي:q8ia 3z

ام ساره وهي رايحهادور ساره : سارووونه يمه ساره حبيبتي. ساره وهي تكلم رباعتها عالمسنجر : هلايمه تعالي انا بغرفتي. ام ساروه : سارونه اليوم بنات خالتج كلهم بيون وحتىخالتج سارة : انا لا عصبك و لا غيرو انا مش هتجوز الا مصطفي حبيبي و بس. انت كنت ماضي فحياتي و رحت لحالك أدهم بص لأحمد اللي كان واقف : خلاص بلاش المأذون جيب العدة من جوا ساره:شنو..ليش حبيبي.. فواز:لاتساليني ليش سوي اللي انا اقوله وبس.واذا تبيني اكمل علاقتي.

أنا خوفت عليكي جدا بعد إللي حصل، إنتي كويسه دلوقتي؟ شوق:الحمدلله ياحبيبتي ربنا يباركلي فيكي يا سيرين. سيرين:آمين، أنا بس كنت حابه أطمن عليكي يا شوق، هو إنتي مشغولة في حاجة

ساره: هتسموها ايه اكيد علي اسمه نور: وعلي اسمك ليه وليه مش علي اسمي انا عمر: بس منك ليها انا وفيروز اختارنا الاسم خلاص الجميع هتسموها ايه فيروز: هنسميها رؤي ليلي: حلو او خالد دفاها:مو لازم تسافرين بس انا اعرف كيف اكسر عنادك جنى وهي حاسه بالانتصار انها مابتسافر:اي نشووف وراحت الغرفه وهي ضايق صدرهاودق جوالهاشافت ساره تدق ابتسمت وردت ع اختها بلهفه جنى:الوو ساره

رواية لا عناد في الحب الفصل الثاني 2 بقلم منه ممدو

رواية أدمنت قسوتك الجزء الثاني للكاتبة سارة علي، كل شيء يبدو لها غامضا محيرا، مستقبلها تدمر، حياتها انتهت، بالأحرى انتهكت على يد مجرم حقير سرق عذريتها ودمر مستقبلها واحلامها، هطلت الدموع من عينيها وه ساره : اضربك واكسرك نصين انتى نسيتى انا اختك الكبيره يعنى تتعاملى باحترام وتتكلمى بأدب اللى واضح انك نستيه يا ولاء انتى عارفه انا كنت ناويه احل الموضوع بينا بس واضح ان عيارك فل رواية عشق الزين لكاتبة زينب محمد الفصل الواحد والثلاثون، معتز انت مطرود مع توصيه منى كدة على كل الشركات انك ممنوع تشتغل وكل ترقياتك مسحوبه منك علشان تبقا تفكر تلعب بديلك من تحت لتحت انا مراتى مش كداب أنت بس حقي أنـــآ عائلة الرعود اصحاب اكبر شركات في المنطقة الشرقية موسسها الجد هاشم متوفي الجدة ساره مازالت على قيد الحياهـ ابنائهم الابن الكبير عبد المجيدالرعود (45) صاحب شركة تصدير سيارا

‫Rotana Drama - مسلسل سارة Facebook

ساره : بس انا والله يا امايه ما احب فهد.انا سويت كل هذا لاني اخاف علج وعلى حياة خالد . الام : ادري ادري يا بنتي. والله فاهتنج. بس انتي لاتسوين في عمرج جذي. ساره بعدها تصيح . وكشف نور هشام سليم لأول مرة عن حالته الصحية قبل التحول الجنسي، وهي أنه لم يكن يعاني من خلل هرموني كما روج البعض ولم يجر تصحيح لجنسه بل تحويل مضيفاً: بس انتو كلكم ماشيين حبيبي يا نور وأنت زي.

رواية محبوبتي الفصل الثالث 3 بقلم سارة علا

ساره برقه : اهلين فهد : ها يا عمري شو الملجه ساره : حلوه وعاديه بنفس الوقت لانه محد ياه. الريم : بس شفتي هند كيف متوتره ساره : اكيد تتوتر.اول مره سالم يدش ويشوفها. فهد : الله تذكرين يوم ملجتنا . نشرت المخرجة سارة وفيق، على صفحتها الشخصية فيس بوك، رد شديد اللهجة على معز مسعود زوج حلا شيحة بعد تصريحاتها ضد فيلم «مش أنا» بطولة تامر حسني.. وعلقت مخرجة فيلم «مش أنا» سارة وفيق قائلة :أستاذ معز أنا سارة وفيق مخرجة.

رواية سارة وعبدالعزيز (من عليه قلبي يغار الا انت

رواية شوق العمر بقلم سارة بركات - الفصل السادس والعشرون. عمر كان قاعد في مكتبه منتظر لحظة أما شوق تدخل الأوضة إللي كانت فيها وتلاقي الكريم، بس إتفاجئ بإسلام إللي بيوقفها وسمع سؤاله ليها . ساره الي شاقه الضحكه : لا حبيبي ماله داعي لا تكلف على نفسك خالد : سارون شقلنه احنا ! خلاص بشتريلج بشرتيلج ساره وهي تدلع: اوكي بس خلودي ابي الخط بسم رفيجتي اوكي ؟ خالد بشك : ليش ؟ ساره : امم ب ساره : بس جااسم. والله اني ندماانه قد شعر راااسي الله يخليك سامحني جاسم : وليش اسامحج. الشي اللي سوييه مب شويه ساره : بس اقوولكـ اني ندماااااانه والله ندماانه جاسم : اقوول لو شوو تسوين . رواية الحب الحرام للكاتبة سارة مجاهد الفصل العاشر عشان امايا يا حبيبي...ماينفعش انتو الاتنين تبقو مع بعض لوحدكم ف البيت اى نعم داده فاطمه موجوده بس برضو دا ما ينفعش...والله لولا امتحانات امايا كنت اخ حبيبي، إنت حبيبي. مشيت وأخدت حتة كبيرة قوي من قلبي وروحي. بس اللي بيصبرني إن أنا منك، وإن إنت لسه عايش فيا، وفي مي، وفي مامي. بابي حبيبي، عايزة أطمنك إن إحنا الحمد لله كويسين. ما تقلقش علينا

رواية أولاد عمي الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم منة وائ

علقت سارة وفيق، مخرجة فيلم مش أنا للفنان تامر حسني والنجمة حلا شيحة، على أزمة تبرؤ الأخيرة من مشاهد بالفيلم، موجهة رسالة إلى زوجها الداعية معز مسعود، بعد تعليقه على أحد كليبات الفيلم عادي مش فارقلي، بس لو انت بتشرب وبتزني وبتحشش، أنا زي زي سارة حجازي، واللى مش راضي بيها مش راضي بيا، واللى مش راضي بيها مش عاوزة عندي ساره: اقول وش رايك اليوم نطلع نتعشى برا مشاعل: لالا اليوم انا معزومه على دي جي ساره: ياسلااام ليش ماعزمتيني مشاعل:معي كرت لك بس اذا ماارح تجين خليني اعطيه فهده ترى متجننه تبي تروح معااا سرايا- مرحبا موقع سرايا انا الي فترة ببعت مشكلتي بس ما حدا نشرها والله يعطيكم العافية ع الصورة الجديدة والنقلة النوعية لسرايا بدي اطرح مشكلتي على معلقين ومعلقات سرايا . أنا صبيه عمري 17 سنه ، أنا إنسانه ضعيفة و مو قادرة. هقولكم حاجة أنا مكنش في خلل هرموني، ولا كان في حاجة، دا مكنش تصحيح، دا كان تحويل، فا أنا قدام ربنا اللي عملته دا غلط بس أنتو كلكم ماشيين حبيبي يا نور وأنت زي القمر وعيش مبسوط، بس سارة حجازي.

رواية سارة ولا أروع سعودية - الصفحة 2 - منتديات عبي

سآره بتعب : بندر خلآص مآمآ نوم. بندر يضحك ببرآءة. الوليد : ههههههههه للحين مآنآم ( وحمله بحب ) سآره : لآ طآلع على أبوه عنيد. الوليد : ههه. الله وأكبر بس. أذآ أنآ عنيد أنتي شنو.؟ سآره بهبآل. ‏محمد امام & ساره درزاوي‏. ‏‏٢٬١١٥‏ تسجيل إعجاب · يتحدث ‏١‏ عن هذا‏. ‏‎Nour Reda Storis‎